سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی آر سئو

6 مرحله برای بالا آمدن سایت در گوگل (تست شده)

چه مراحلی را برای سئو سایت باید انجام داد تا به وسیله آن سایتمان در نتایج رتبه بندی در گوگل بالا بیاید ؟ انجام این مراحل برای بهینه سازی سایت توسط سئو روز معرفی شده و انجام میگیرد.

1- تولید محتوای سئو شده

گفته اند محتوا پادشاه است. هر چند این جمله به منظور دیگری گفته شده اما در موتورهای جستجو اگر محتوا را پادشاه به حساب نیاوریم لااقل می توان آن را به ماهیچه بدن تشبیه کرد. به گونه ای که اگر ماهیچه نباشد هیچ حرکتی انجام نمی شود چون هیچ نیرویی تولید نمی شود.

محتوای شما باید متناسب با انگیزه سرچ کاربران باشد. شما باید بتوانید جواب کاربران را با محتوای خود مهیا کنید. مثلا اگر کاربر به دنبال خواندن مقاله است برای اون یک مقاله که دقیقا جواب او را می دهد تهیه کنید. و اگر به دنبال دیدن قیمت یک سری محصولات است برای او لیست قیمت محصولات دسته بندی خاصی را آماده کنید.

2- مخاطب را بشناسید

برای اینکه بتوانید در گوگل بالا بیایید باید ابتدا مخاطب خود را بشناسید. باید بدانید اون چه می خواهد و خواسته خود را چگونه جستجو می کند.

3- تحقیق کلمات کلیدی

برای شناخت بهتر مخاطب باید درباره چیزهایی که او جستجو می کند تحقیق کنید. باید بدانید او چگونه خواسته خود را در موتور جستجوی گوگل وارد می کند. این کار با عملی به نام کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی انجام می شود.

البته همانطور که خودتان هم می دانید باید انگیزه سرچ هر کلمه را تشخیص دهید. باید بدانید که بعضی کلمات انگیزه خرید پشتشان است و بعضی دیگر انگیزه خواندن مطلب و مقاله. شما باید عباراتی را که از کیورد ریسرچ به دست آورده اید، بر اساس انگیزه سرچ دسته بندی کنید.

4 - ساخت صفحات متناسب با هر عبارت کلیدی

بعد از اینکه تحقیق کلمات کلیدی شما کامل شد، بهتر است برای هر گروه از عبارات مرتبط با هم صفحات متناسب بسازید. مثلا برای کلمات مرتبط با خرید یک محصول خاص بیاید و صفحات محصول بسازید و برای کلمات مرتبط با یک دسته محصول، صفحه دسته بندی بسازید.

5- خرید بک لینک

بک لینک بخرید، شاید مهمترین کار برای بالا آوردن سایت در گوگل انجام لینک بیلدینگ باشد و بک لینک مهمترین مرحله برای سئو باشد. بدون لینک سازی نمی توانید انتظار داشته باشید که صفحات شما به صفحه اول گوگل بیایند. چرا که لینک ها از مهمترین فاکتورهای رنکینگ در موتور جستجوی گوگل هستند.

6- استفاده از خدمات سئو

هر چند 5 مرحله قبل برای آمدن به صفحه اول گوگل کافی هستند. با این حال گاهی اوقات برای بعضی کلمات و صفحات نیاز به کارهای ریزبینانه و تخصصی است که از هر کسی بر نمی آید. برای اینکه بعضی کلمات را در موتور جستجو گوگل بالا بیاورید باید تجربه کافی در زمینه سئو داشته باشید. اگر تجربه کافی نداشته باشید می توانید از خدمات سئو دیگران استفاده کنید.

به غیر از عدم تجربه کافی در بالا آوردن سایت در گوگل، گاهی اوقات خودتان وقت کافی را ندارید که به سئو سایت خود برسید. برای همین بهتر است تیمی را برای این کار استخدام کنید که با بالاترین کیفیت ممکن این کار را انجام بدهند .پیشنهاد من (سئو روز) میباشد .

کامنت بزارید